onsdag 27 juni 2012

Blandade känslor

Fick hem min cykel som visade sej vara jättefin, riktigt flickig och fin :) nu återstår bara kämpande att faktiskt cykla till jobb... Värst är det vel första gången då jag inte har en aning om hur snabb jag är, bara att jag är långsam.. Men planerar att starta en timme tidigare och ha me handduk och sånt om jag blir svettig :) fick hjälmen och en skön tröja för lite kallare mornar redan förra veckan så kan vel visa hur de ser ut så får ni se cykeln senare :)

2 kommentarer:

  1. Jag hakar på! Har inte cyklat sedan förra året,så hör av dig om du vill ha sällskap nån morgon :)

    SvaraRadera
  2. Då får du vara berädd på att starta tidit :p ska provcykla hu lång tid de tar här någon dag men kan seja till när ja ska cykla ti jobb så får vi cykla ikapp :p

    SvaraRadera