söndag 6 januari 2013

...

Har faktist varken haft tid eller ork att blogga på sista tiden känns det som.. Men inkommande vecka får vi vel hoppas att jag lite iallafall skulle hinna. För tillfället ligger jag och funderar vad jag felas. Jobbar egentligen 7-15 idag, och det började som en sån tur brukar börja, lite trögt att stiga upp men jag var faktist ganska pigg ändå, kom på jobb, tog emot rapport, delade morgonmedicinerna i koppar gick in till lilla sidan, la medicinerna på diskbänken, kände att nu känns det inte bra, gick på toaletten, spydde, skakade lite av chocken, mådde bra igen. Gick iallafall hem ifall det är nånting som smittar, var pigg och tänkte inte få sömn men till sist kom den. har sovit tills nu och känner igen ett litet illamående.. De va då den konstigaste magsjukan jag varit med om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar